ujumekoos@gmail.com +372 58 08 60 60

Minust
Laste heaolu ja turvalisus on minu jaoks alati esikohal. Pean oluliseks head koostööd ning püüan luua iga lapsega usaldusliku kontakti.
Ujumistundides pööran suurt tähelepanu sellele, et laps saaks veega sõbraks – just see on minu kõige olulisem ülesanne, eriti alguses. Lapsed arenevad läbi mängu ning ka harjumus trennis käia peaks kujunema mänguliselt, avastades ja uurides. Soovin, et laps tuleks ujumistundi rõõmsal meelel, tunneks end tunnis hästi ning lahkuks sealt hea tundega.
Iga uus eneseületus – olgugi kui väike – annab tohutult indu ja motivatsiooni edasi pingutada. Me kõik oleme ainulaadsed ja erinevate võimetega, kuid võimelised õppima uusi oskusi, kui meil on natuke pealehakkamist ja tegutsemislusti.
Ujumistundides pööran suurt tähelepanu sellele, et laps saaks veega sõbraks – just see on minu kõige olulisem ülesanne, eriti alguses. Lapsed arenevad läbi mängu ning ka harjumus trennis käia peaks kujunema mänguliselt, avastades ja uurides. Soovin, et laps tuleks ujumistundi rõõmsal meelel, tunneks end tunnis hästi ning lahkuks sealt hea tundega.
Iga uus eneseületus – olgugi kui väike – annab tohutult indu ja motivatsiooni edasi pingutada. Me kõik oleme ainulaadsed ja erinevate võimetega, kuid võimelised õppima uusi oskusi, kui meil on natuke pealehakkamist ja tegutsemislusti.
Õpperühmad
Täiendkoolitused
• Eelkooliealiste laste ujumise algõpetuse metoodika (2025)
• Esmaabikoolitus (2025)
• Laste kergejõustiku koolitus (2024)
• Praktiline veeohutus laste ujumise algõpetuse tundides (2024)
• Õpime ujuma (2024)
• Ujume Koos ujumiskooli praktika (2024)
• Meie laste mured (2023)
• Õpetaja motivatsioon ja selle tõstmise võimalused (2022)
• Lasteaedade tervisemeeskondade inspiratsioonipäevad (2022)
• Meeskonnatöö ja motivatsioon (2021)
• Laste käitumisprobleemid, ennetamine ja toimetulek (2021)
• Esmaabikoolitus (2025)
• Laste kergejõustiku koolitus (2024)
• Praktiline veeohutus laste ujumise algõpetuse tundides (2024)
• Õpime ujuma (2024)
• Ujume Koos ujumiskooli praktika (2024)
• Meie laste mured (2023)
• Õpetaja motivatsioon ja selle tõstmise võimalused (2022)
• Lasteaedade tervisemeeskondade inspiratsioonipäevad (2022)
• Meeskonnatöö ja motivatsioon (2021)
• Laste käitumisprobleemid, ennetamine ja toimetulek (2021)